Informatii la
0745.232.810

Cosul dvs. este gol

     e-mail: office@edishop.ro

Catalog produse
Autentificare

Adresa de email:

Parola:

» Inregistrare cont

» Recuperare parola

Curs valutar

Garantie

Toate produsele comercializate de catre Edishop.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei în vigoare ( OUG nr. 140 / 2021) si politicilor comerciale ale producatorilor.

Produsele sunt noi, în ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator în parte.

 
 

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect impreuna cu accesoriile aferente si copie de pe factura. Lipsa facturii duce la imposibilitatea primirii in service a produsului. Utilizarea necorespunzatoare a echipamentelor (modificari nepermise, fortarea parametrilor in scopul maririi performantelor, folosirea unor prize fara impamantare, expunerea la socuri mecanice sau electrice, umezeala, temperatura excesiva, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor) precum si indepartarea sticker-elor de identificare adaugate de noi atrage anularea garantiei acestor produse.

 
 

NU trimiteti colete cu plata ramburs sau cu taxe de achitat catre Edishop.ro, intrucat acestea nu vor fi ridicate.

 
 

Firma noastra nu isi asuma raspunderea pentru datele stocate pe echipamentele aduse in garantie. GARANTIA este asigurata prin intretinere, reparare sau prin inlocuire, iar daca acest produs nu mai exista in stocul nostru, vom achita contravaloarea actualizata a acestuia.

 
 

DIAGNOSTICARE

 
 

Diagnosticarea se face fie pe loc la receptia în service sau în cel mult 24 ore. In cel cel mult 7 zile lucratoare de la receptie, Centrul de service al S.C. EDISHOP NET S.R.L se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus în stare de functionare. Termenul maxim de rezolvare a garantiei este de 15 zile lucratoare.

 

REMEDIEREA

 
 

Masurile reparatorii pot fi: intretinerea, repararea sau înlocuirea partiala sau integrala mergând pâna la returnarea contravalorii actualizate a produsului in lipsa altei solutii. 

Dupa readucerea produsului in stare de functionare, clientul este anuntat prin e-mail sau telefon pentru a se prezenta in vederea ridicarii acestuia din Centrul de Service. La cererea clientului, produsul poate fi expediat la orice adresa din Romania prin Posta Romana.
spacer
Website detinut de Edishop Net S.R.L., CIF: 40810480, Reg.Com: J40/3663/2019